Тэматычныя дні
Тэматычны дзень "Дзень народнага адзінства"
Тэма дня: “Дзень народнага адзінства”
Мэта: фарміраванне усведамлення сябе грамадзянінам Рэспублікі Беларусь; узбагачэнне ўяўленняў дзяцей аб сваёй Радзіме; выхаванне пачуцця гонару за прыналежнасць да беларускага народа.
І палова дня |
|
Зносіны |
Гутарка “Дзень народнага адзінства” Мэта: фарміраванне ўяўленняў дзяцей пра асаблівасці святкавання свята. |
Гульнявая дзейнасць |
Спартыўнае спаборніцтва “Калі мы адзіны, мы непабядзімы.” Мэта: выхаванне цікавасці да культурных традыцый беларускага народа; выхаванне жадання арганізоўваць найпростыя спаборніцтвы з аднагодкамі. Дыдактычная гульня “Якім павінен быць сапраўдны грамадзянін?” Мэта: развіццё і сістэматызацыя ўяўленняў дзяцей пра сябе, як грамадзяніна Рэспублікі Беларусь. |
Мастацкая дзейнасць |
Адукацыйная галіна “Выяўленчае мастацтва” (аплікацыя) Тэма: “Паштоўка да свята” Праграмныя задачы: замацоўваць уменне выконваць работы па задуме; фарміраваць уменне ствараць сюжэтную аплікацыю, самастойна падбіраць узоры з розных форм; развіваць эстэтычныя пачуцці, уяўленне; выхоўваць пачуццё павагі і падзякі да ветэранаў вайны. |
|
Адукацыйная галіна “Дзіця і гарамдства” Тэма: “Рэспубліка Беларусь, сімвалы дзяржавы.” Праграмныя задачы: развіваць патрэбнасць у пазнанні сацыяльнай рэчаіснасці; фарміраваць першасныя ўяўленні пра дзяржаву (Прэзідэнт, яго прозвішча, імя, імя па бацьку) і дзяржаўныя сімвалы Рэспублікі Беларусь (сцяг, гімн, герб); выхоўваць пачуццё патрыятызму і любові да Радзімы. |
ІІ палова дня |
|
Гульнявая дзейнасць |
Дыдактычная гульня “На што падобна Беларусь?” Мэта: узбагачэнне ўяўленняў дзяцей аб геаграфічнай карце, аб межах нашай краіны. Дыдактычная гульня “Ці ведаем мы герб сваёй краіны?” Мэта: развіццё ўмення знаходзіць герб Рэспублікі Беларусь сярод гербаў іншых краін. |
Мастацкая дзейнасць |
Чытанне вершаў “Радзіма” А.Вольскага, “Радзіма” М.Пазнякова, “О, край родны, край прыгожы” Я.Коласа. Мэта: прывіццё патрыятычных пачуццяў праз літаратурныя творы.
|
Працоўная дзейнасць |
Сумесная працоўная дзейнасць на пляцоўцы “Працоўны дэсант” Мэта: фарміраванне станоўчых адносін да сумеснай працоўнай дзейнасці. |
Тэматычны дзень "Дзень незалежнасці Рэспублікі Беларусь"
Тэма дня: “Дзень Незалежнасці Рэспублікі Беларусь”
Мэта: фарміраванне ўяўленняў у дзяцей пра дзяржаўнае свята, гісторыю яго ўзнікнення; развіццё ўменняў пазітыўна ставіцца да свята; выхаванне эмацыянальна пазітыўнага стаўлення да Радзімы.
1 палова дня |
|
Зносіны |
Гутарка “Па старонках гісторыі” Мэта: фарміраванне ўяўленняў ў дзяцей пра Дзень Незалежнасці, гісторыю яго ўзнікнення; выхоўваць культуру зносін (уважліва слухаць, адказваць на пытанні). |
Гульнявая дзейнасць |
Дыдактычная гульня “Знайдзі свой сцяг” Мэта: развіццё ўменняў знаходзіць сцяг Рэспублікі Беларусь сярод сцягоў іншых краін. |
Мастацкая дзейнасць |
Праслухванне дзяржаўнага гімна і падняцце сцяга Мэта: развіццё павагі да дзяржаўных сімвалаў Рэспублікі Беларусь (сцяг, гімн) Адукацыйная галіна “Выяўленчае мастацтва (маляванне крэйдамі на асфальце) Тэма: “Наша шчаслівае дзяцінства” Праграмныя задачы: фарміраваць уменні варыятыўна выкарыстоўваць розныя спосабы малявання, маляваць па ўласнай задуме, выконваць сумесныя работы; развіваць цікавасць творчыя здольнасці; выхоўваць эстэтычныя пачуцці. |
Пазнавальна-практычная дзейнасць |
Экскурсія да брацкай магілы Мэта: развіццё павагі і ўшанаванне памяці воінам, якія загінулі ў час Вялікай Айчыннай вайны. |
2 палова дня |
|
Гульнявая дзейнасць |
Спартыўнае спаборніцтва “Мы-маленькяі патрыёты” Мэта: замацаванне ўмення пераносіць назапашаны рухальны вопыт у рухальную дзейнасць; развіццё спрытнасці, хуткасці, кемлівасці.
|
Мастацкая дзейнасць |
Разглядванне лэпбука “Дзяржаўныя сімвалы Рэспублікі Беларусь” Мэта: пашырэнне ўяўленняў дзяцей пра дзяржаўныя сімвалы.
|
Працоўная дзейнасць |
Працоўныя даручэнні “Навядзём парадак у цэнтры сімволікі” Мэта: развіццё ўменняў сумесна з дарослым выконваць нескладаныя працоўныя даручэнні.
|
Тэматычны дзень: “Свята Перамогі”
Мэта: пашырэнне слоўнікавага запаса дзяцей словамі “перамога”. “парад”, “салют”; узбагачэнне ўяўленняў дзяцей аб сваёй Радзіме; выхаванне пачуцця гонару за прыналежнасць да беларускага народа, павагу да ветэтанаў.
І палова дня |
|
Зносіны |
Гутарка “Дзень перамогі” Мэта: фарміраванне ўяўленняў дзяцей пра асаблівасці святкавання свята Перамогі.
|
Гульнявая дзейнасць |
Дыдактычная гульня “Хто чым займаецца” Мэта: сістэматызацыя ўяўленняў дзяцей аб родах войск: сухапутныя, марскія, паветраныя. Дыдактычная гульня “Якім павінен быць салдат?” Мэта: развіццё і сістэматызацыя ўяўленняў дзяцей пра абаронцаў Радзімы ў час Вялікай Айчыннай вайны.
|
Мастацкая дзейнасць |
Адукацыйная галіна “Выяўленчае мастацтва” (аплікацыя) Тэма: “Паштоўка да свята” Праграмныя задачы: замацоўваць уменне выконваць работы па задуме; фарміраваць уменне ствараць сюжэтную аплікацыю, самастойна падбіраць узоры з розных форм; развіваць эстэтычныя пачуцці, уяўленне; выхоўваць пачуццё павагі і падзякі да ветэранаў вайны. |
ІІ палова дня |
|
Гульнявая дзейнасць |
Гульні з будаўнічым матэрыялам “Цягнік”, “Танк”, “Самалёт”. Мэта: замацоўваць уменне канструяваць з будаўнічага матэрыяла ваенны транспарт па схеме. Дыдактычная гульня “Абаронцы Айчыны” Мэта: замацаванне ўяўленняў дзяцей пра асаблівасць ваеннай службы і неабходных умовах яе паспяховага здзяйснення; выхаванне пачуцця гонару за абаронцаў айчыны.
|
Мастацкая дзейнасць |
Чытанне вершаў “Ля вечнага агню” М.Пазнякова, “Дзе хаваецца вайна?” В.Віткі Мэта: прывіццё патрыятычных пачуццяў праз літаратурныя творы.
|
Працоўная дзейнасць |
Сумесная працоўная дзейнасць на пляцоўцы “Працоўны дэсант” Мэта: фарміраванне станоўчых адносін да сумеснай працоўнай дзейнасці.
|
Тэматычны дзень: “Дзень Дзяржаўнага герба Рэспублікі Беларусь і Дзяржаўнага сцяга Рэспублікі Беларусь” (старшая група)
Мэта: фарміраванне гонару і павагі да дзяржаўных сімвалаў Рэспублікі Беларусь, уменне выконваць правілы паводзін на цырымоніі падняцця Дзяржаўнага сцяга і выканання Дзяржаўнага гімна Рэспублікі Беларусь.
І палова дня |
|
Зносіны |
Гутарка “Мая радзіма-Беларусь” Мэта: фарміраванне ўяўленняў у дзяцей пра дзяржаву і дзяржаўныя сімвалы Рэспублікі Беларусь; выхаванне пачуцця любві і прыхільнасці да роднага краю. |
Гульнявая дзейнасць |
Дыдактычная гульня “Галоўныя сімвалы маёй краіны” Мэта: фарміраванне ўяўленняў дзяцей пра сімвалы Рэспублікі Беларусь; выхаванне павагі да дзяржаўных сімвалаў. Дыдактычная гульня “Знайдзі герб і сцяг Рэспублікі Беларусь” Мэта: фарміраванне ўяўленняў у дзяцей пра сімвалы нашай краіны: герб, сцяг. |
Спецыяльна арганізаваная дзейнасць |
Адукацыйная галіна “Дзіця і грамадства” Тэма: “Рэспубліка Беларусь, сімвалы дзяржавы” Праграмныя задачы: развіваць патрэбнасць у пазнанні сацыяльнай рэчаіснасці; фарміраваць першасныя ўяўленні пра дзяржаву (Прэзідэнт, яго прозвішча, імя, імя па бацьку) і дзяржаўныя сімвалы Рэспублікі Беларусь (сцяг, герб, гімн); выхоўваць пачуццё любові да роднай краіны, яе сімвалаў. |
ІІ палова дня |
|
Гульнявая дзейнасць |
Дыдактычная гульня “Пазнай сцяг Рэспублікі Беларусь” Мэта: фарміраванне ўяўленняў дзяцей пра беларускі сцяг, сімвалічным прызначэнні яго колераў; выхаванне любові да сваёй Радзімы. Музычная гульня “Угадай мелодыю” Мэта: развіццё ўменняў адрозніваць гімн Рэспублікі Беларусь ад іншых мелодый. Дыдактычная гульня “Складзі сцяг Рэспублікі Беларусь” Мэта: замацаванне ведаў дзяцей пра дзяржаўны сімвал Беларусі – сцяг, яго колеравую афарбоўку і яе сімвалічнае значэнне; выхаванне пачуцця патрыятызму і любові да сваёй краіны. |
Мастацкая дзейнасць |
Слуханне гімна Рэспублікі Беларусь. Мэта: развіццё цікавасці і павагі да дзяржаўных сімвалаў, дзяржаўнаму гімну, жадання падпяваць гімн; выхаванне культуры паводзін у час слухання гімна, пачуццё патрыятызму.
|
Працоўная дзейнасць |
Пасадка дрэўца. Мэта: фарміраванне жадання памнажаць і берагчы прыроднае багацце нашай краіны.
|
Тэматычны дзень: "Дзень Дзяржаўнага герба Рэспублікі Беларусь і Дзяржаўнага сцяга Рэспублікі Беларусь" (сярэдняя група)
Тэма дня: “Дзень Дзяржаўнага герба Рэспублікі Беларусь і Дзяржаўнага сцяга Рэспублікі Беларусь”
Мэта: фарміраванне ўяўленняў у дзяцей пра дзяржаўныя сімвалы (сцяг, герб, гімн); развіццё ўменняў пазітыўна ставіцца да свята; выхаванне эмацыянальна пазітыўнага стаўлення да Радзімы.
І палова дня |
|
Зносіны |
Гутарка “Сімволіка Беларусі” Мэта: фарміраванне ўяўленняў ў дзяцей пра нацыянальныя сімвалы: герб, сцяг, гімн; развіццё ўменняў адрозніваць беларускія нацыянальныя сімвалы ад сімвалаў іншых краін; удакладненне ўяўленняў пра значэнне кожнага сімвала; развіццё зрокавай і слыхавой увагі; выхаванне павагі да сімвалаў краіны, гонар за яе, любоў да свайго народа. |
Гульнявая дзейнасць |
Дыдактычная гульня “Ці ведаем мы герб сваёй краіны” Мэта: развіццё ўменняў знаходзіць герб Рэспублікі Беларусь сярод гербаў іншых краін. Дыдактычная гульня “Знайдзі свой сцяг” Мэта: развіццё ўменняў знаходзіць сцяг Рэспублікі Беларусь сярод сцягоў іншых краін. |
Мастацкая дзейнасць |
Адукацыйная галіна “Выяўленчае мастацтва (канструяванне) Тэма: “Сцяг” Праграмныя задачы: фарміраваць уменні выкарыстоўваць прыёмы складвання, разразання, прыклейвання пры рабоце з паперай; развіваць цікавасць да канструктыўнай і творчай дзейнасці; выхоўваць эстэтычныя пачуцці. |
ІІ палова дня |
|
Гульнявая дзейнасць |
Дыдактычная гульня “Я - герб, ты – мая часцінка” Мэта: развіццё ўменняў у дзяцей вызначаць і называць элементы, з якіх складаецца герб Рэспублікі Беларусь. Музычная гульня “Угадай мелодыю” Мэта: развіццё ўменняў адрозніваць гімн Рэспублікі Беларусь ад іншых мелодый. Дыдактычная гульня “Знайдзі дзяржаўныя сімвалы Беларусі” Мэта: замацаванне ўяўленняў аб дзяржаўных сімвалах (сцяг, герб). |
Мастацкая дзейнасць |
Разглядванне лэпбука “Дзяржаўныя сімвалы Рэспублікі Беларусь” Мэта: пашырэнне ўяўленняў дзяцей пра дзяржаўныя сімвалы.
|
Працоўная дзейнасць |
Працоўныя даручэнні “Навядзём парадак у цэнтры сімволікі” Мэта: развіццё ўменняў сумесна з дарослым выконваць нескладаныя працоўныя даручэнні.
|